Seryy_
Kesinlikle öyle,ay ne zaman yürüyecek ,ay ne zaman konuşacak ay ne zaman emmeyi bırakacak ay bez ay uyku annelik duygularını yaşamayi tercih ediyorum ya hepsi oldu bir şekilde olacak da ksygi kaygı çocuklar da perişan oluyor biz bir şekilde büyüdük onlar da büyüyecek ☺️🌷