Merhabalar. 10 aylık kızım var baya oluyor göğsümde sivilce çıktı oda emziriyorum diye yara oldu kabuk bağladı şimdi emzirmeyi kestim o memeden ve sagarak veriyorum ama süt çok az çıkıyor tek memeden de doymuyor acaba mama da mı versem kabul eder mi ki bu zamandan sonra sizce ne yapmalıyım?