Ben normalde gün içinde değil ama sabah kalktığımda hastalanan biriyim. Pazar gününden beri boğazımda bir doluluk hissediyordum ama anlam veremedim. Dün de kızımı delicesine öptüm 🥲 akşama doğru boğazım yanmaya başladı. Hissediyoedum artık hasta olacağımı. Ama hep takviye, sarımsak bal limon, kekikli naneli zencefilli karışım ç vitamini vs . Sürekli aldım. Gecesine artık boğazım iyice ağrımaya başlamış ve bu sabah uyandığımda sesim de biraz kamaşıyordu. Hemen kızımla kahvaltı yaptım. Kahvaltıda tahin pekmez yedirdim. Öğlen de İlikli sulu ve tavuk sulu çorba , sarımsaklı yoğurt yedik. Ara ara bal limon da veriyorum ona. Zaten abur cubur rafine şeker tüketmeyiz hiçbirimiz. Bu arada sadece boğazım ağrıyor başka hiçbir öksürük , halsizlik burun akıntısı/tıkanıklığı dahi yok. Şimdi gündüze göre zaten daha da hafif hissediyorum. Ama dün kızımla epey temas halindeydim. Acaba başka neler yapabilirim onun hastalanmasından korkuyorum biraz evhamlıyım bir de gurbette yapayalnızım eşim geç saatlere kadar çalışır.