ahlahnm benim kızım 10.5 aylık.8.aydan beri emekleme pozisyonuna geliyor.ama asla emeklemiyor.çok desteklediö ama olmadı valla.sürünmedi bile.smca geri geri sürünebiliyor o da bir kere falan yapmıştır yani.emekleme işini geçtim artık valla tamamen bebeğin canı isterse keyfine göre anladım artık.ama yürümeyi çok seviyor.sabah kalkıyor akşama kadar elimden tutup yürüyor.başta iki elimden tutuyordu,şimdi tek elimden tutup çok güzel yürüyor.kemdi balına ayalta çok güzel duruyor baya bi süre.hatta bir iki adım atmaya bile başladı.hiç emeklemeye,çaba bile göstermeyn,asla tutunup kalkmayan gayret göstermeun kızım demekki direkt yürümek isityor dedim.eğer böyle giderse yaşına kadar yürür diye düşünüyorum.boşverin emeklemesin bazı bebekler ne yaparsanız yapın emeklemiyor çünkü