kirmiziucanbalon ben gece karanlıkta olmasında sorun yaşıyorum bebeğim henüz 2 aylık, hem sık uyanıyor hemde bez değişiminde zorlanıyoruz aranın ışığı yanıyor ve odaya hafif vuruyor ama yüzüne gözüne gelmiyor nasıl desem başının arkasında, çok hafif yansıma zaten, bu çok mu zararlı? Benim çok ciddi karanlık fobim var, evlenene kadar yattığım odada doğrudan ışık açık yatıyordum, evlendim başka odadan loş ışığa ancak geçtim, doktora da gittim ama ancak bir noktaya kadar ilerledim. Tamamen karanlık olmaması bebeğin gelişimini çok negatif etkiler mi aslında gece lambası mantığı hani :/