kucukyavrumm11 yaklaşık 1 aydır kullanıyorum saç dökülmesi vardı bende çok çok fazla dökülüyor du. Gerçekten azaldı sayesinde. 5 ay 25 günlük bebeğim var . 3.ay itibariyle saç dökülmesi başlamıştı kan tahlili vs yaptırdım ama doktor ilaç vermedi . Bana iyi geldi.
Ayrıca süt için de destek oluyor. İmom latte kullanıyordum solgar b12 ye geçtim Sütümü sağarak besliyorum bebeğimi. Faydasını gördüm