Öncelikle merhaba.İlk hamilelğim de o kadar rahattım ki şu an 6 aylık hamileyim ama yaklaşık 1 aya yakın aşırı ağırlaştım. Bi çay tepsisi dahi kaldırsam rahmim beni çok zorluyor sanki aşağı çeker hissi oluyor ağrım çok var ve özel bölgeme ağırlık baskı çok yapıyor 10 dakika yürüsem rahim beni aşağı yasıyo sanki.Normal mi kızlar.randevum iki de bir iptal edilyr bu hafta gidicem inşallah ama korkuyorum