busram92 . Bebeğimin Kulak memesinin yanında koyuluk farkettim. Elleyince minik bir yumru geldi elime. Hafif bastırınca bebeğim tepki vermedi. Yağ bezesi mi acaba ? Kötü bir şey midir ?