10 aylık oğlum var yemeyen cocuk çok zormuş cidden aç olduğu için ağladı bende kızdım ağlayarak zorla yemeğini yedirdim sonra uyuttum şuan uyurken bile iç çekerek ağlar gibi uyuyor üff annelik çok zormuş allahım neyse sizdede oldumu bunun gibi iç çekerek uyuma çok ağlattım sanırım pişman oldum