Kızlar 32 haftalık gebeyim, kolesterol ve trigiliserid değerim yüksek çıktı. Aslında ben hamilelikte yükselmesi normal diye biliyorum ama doktorum çok korkuttu beni. Damarların tıkanır vs dedi zaten anksiyetem var sabahtan beri göğsüm ağrıyor🥹 hamilelikle bu değerlere baktıran oldu mu? Süreç nasıl ilerledi?