Arkadaşlar oğlum dün 4 aylik aşısını oldu ateşi en çok 37.5 a kadar çıktı ama cok huysuz hiç uyumuyor sürekli agliyor dün calpol vermiştim dün bu kadar kötü değildi bugün çok agliyo ama ateşi 37. 1 falan napsam yine calpol versemmi çok şaşırdım ateşi yokken zararı olursa diye korkuyorum bide acı çekmesine dayanamıyorum yatarken versemmi acaba dün sabaha kadar ateş ölçüm uyumadım ya bugün uyuya kalırsam ateşi cikarsa çok korkuyorum bi akıl verin kaç gün sürüyor bu aşının huysuzlugu