LezizeNine şöyle söyleyeyim önce çocuk gelişimi kazan sonra çocuk gelişimi dört seneye tamamla sonra öğretmenlik kpss hazırlan sonra akademide eğitim al sonra da doğuya git… sadece bu şekilde üniversite sınavı, kpss ve akademi ile tonla uğraş nerden baksanız bir sürü emek. Ama benim dediğim yol şu açıktan 2 senelik ataması yüksek bölümü okuyun, mesela eylülde 2025 baslayın, 2027 haziran bitsin 1 sene de kpss kasın, hemen atanırsınız 2028 içerisinde güzel puan yprsanız, bölüm olarak sayısalda iyiyseniz mutlaka muhasebe öneririm, sözel ise tıbbı sekreterlik ve dökümantasyon, emlak yönetimi olabilir