çocuğum 6 gün sonra 29 aylık olacak. 2 buçuk yaşına 1 ay kaldı sayılır. 11 aylıkken pipisini sürtmeyi keşfetti. terleye terleye koltukta yapıyor. neden öğrendi neden yapıyor nasıl öğrendi bilmiyorum ara ara unuttuğu yapmadığı zamanlar oldu haftalarca ama sonra yine geri geldi. kaç doktora sorduysam gelişimi gereği yapar biraz erken keşfetmiş ama normal dedi. bu 1 haftadır artık iyice azıttı, her yere yapıyor. AVM ye götürüyorum kum havuzuna gidip oradaki koltuğa yapıyor. artık ağlamaktan söylenmekten neden böyle diye düşünmekten çok bıktım. var mı benzer durum yaşamış olan bi çözümü olan Allah peygamber için söyleyin artık çocuğumdan utanır duruma geldim. bazen asla bişeye sapmıyor. eskiden kaldırınca hemen bırakırdı sapardı şimdi itiraz edip ağlıyor tepiniyor yapıcam diye.