idil2001 Merhabalar 3 aylık bebeğim var bu aralayumruk yapıp yüzüne doğru yaklaştırıp kendini sıkıyor ağzına götürüyor böyle sinirlenmiş gibi davranıyor neden olabilir sizinde bebişleriniz yapıyor muydu
schiphol idil2001 genelde bebekler yumruk yapıp ağzına götürüyor bence normal bir durum benim kızım da yapardı şimdi yumruklar açıldı ama el parmaklar hep ağızda.