2 bucuk hafta sonra 18 aylik olucaz nasipse 3.4 gundur parmak ucunda yürumeye başladi normal mi acaba????yürüteç ,örümcek vs.kullanmadım
hiç. .varmi bu aylarda bebegi yürüyen bu şekilde.bu arada 13 bucuk aylik oldugundan beri aktif bir şekilde yüruyor