Merhabalar tuvalet eğitimiyle ilgili neler yaptınız? 1bucuk yaştan beri aslında söylüyor ama tutma sorunu oldugu için malesef doktor başlatmadı egitime. Dulcosoft kullanıp buju aşıp daha sonrasında başlamamız gerektiğini söyledi öyle yapıyoruz fakat merak ediyorum, Özellikle kabızlık sorunu olan bebişler için neler yaptınız acil öneri 🙏