elftty Kızlar normalde hero falan alırdım bunu aldım ama aşırı kıvamı koyu bpyle mi oluyot bozulmuşmu sizce skt var ama nasıl diyim kaşık donmuyor içinde o kadar koyu kullann varsa bilgi vrblrmi ona göre vereyim