elftty yeni_anne__ canim ara ara olucak dördüncü ay tavan yapıyor biraz daha ilk batsa doyuyir mu ona bı emin ol yoksa korkma
yeni_anne__ elftty evett doyuyor o konuda sorun yok birden bire ağlıyor fazla derece de korkuyorum ciyak ciyak tabiri caizse
elftty yeni_anne__ ayy atak oluyor ara ara ay çok ağlıyor faha kuzum başta bende çok endiselnp uuzluyorfum ama doktor ağlayacak tabi dedi
ikiprensesbebiss yeni_anne__ karanlık ortamda uyutmaya çalışın ışıktan da ağlayabilir uyuyamadığı zamanlar kıyameti kopartır
yeni_anne__ elftty normal de dışarıya cıktıgı gibi uyurdu saatlerce ama bugun dısarda bile durmadı çok üzülüyorum bir yerı mı agriyor acaba diyorum 😭sonra büyüme atağı mi dedım sizlere danışmak istedim
yeni_anne__ elftty gazı çıkıyor hem kendi çıkarıyor hem ben cıkarıyorum Altan beslenme esnasında gazını çıkarıyor duş aldırdım biraz durdu uyuyor gibi
elftty yeni_anne__ atak vb de olblyor aklın kalmasın doktora götürüp sor istrsen bazı bebekler kolik oluyor ama o hep aynı saatlerde her gün oluyor bldgm.kadaryla
yeni_anne__ elftty yok canım aslında sakin bir bebek mama yediği gibi uyurdu büyüme atağı sanırım inşallah çabuk geçer cok teşekkürler çok sağolun