ebrulinaa Kızlar selam benim kızım 10 aylık dün pancar çorbası içti baya fazla içmiş akşamına pembe kaka yaptı bugün de baktım siyah yeşil hafif pembelik var normal mi sizce ? Demir ilacı da kullanıyoruz
ebrulinaa byzyldz peki 2 gün sürmesi normal mi bu durumun kan mı acaba diye korktum ama pembe yani belli
ebrulinaa byzyldz peki siyah kaka ile ilgili ne düşünüyorsun normal mi internette mide kanaması vs diye 🤦🏻♀️
byzyldz ebrulinaa yazmışsınız zaten demir ilacı kullanıyoruz diye demir emildiği zaman kaka siyah olur normaldir sıkıntı yok endişelenmeyin