Kızlar bebeğim 50 günlük emmiyor mama ile besleniyor doğdu doğalı yanımda yatıyor keşke başından beşiğe koysaymışım diyorum. Mamayı yatakta içiyor uyuyor alıp beşiğe koyunca uyanıyor. Eşimle ayrı yatmak zorunda kalıyoruz 50 gündür böyle. Ne yapabilirim beşiğinde yatması için. Gazlı bir bebek gündüz hiç uyumuyor bir aydır sadece akşam 10.30 11 gibi mama içip yatakta uyuyor sabaha kadar iki kez acıkınca uyanıyor. Bazen 5 6 bazen 7de kalkıyor. Sonra uyku sıfır. Çok nadir yarım saat uyutabilirsem ona şükür. Hem gündüz uyuması için hem beşikte yatması için ne yapacağım ya