Hanımlar bebeğim 5 ay 18 günlük doğduğundan beridir aranma refleksi dahi yok emme isteği yok mama desen o da yok bu ayına kadar zorla besleyerek getirdim minyon kaldı zaten. Artık dayanamıyorum kafayı yiyeceğim çok iştahsız 120 ml zorla içirebilirsem şükrediyorum. ek gıda deniyorum 2 lokma tatsa zorla 3.yü almıyor. Doktora götürüyorum bu bebek sağlıklı kilo alımı az ama yapabileceğimiz bir şey yok diyor. Bebeği böyle olan var mı ne yapabilirim artık dayanamıyorum ya etrafımda da doğum yapan komşularım var ya bakıyorum bebeklerinin karınlarını 10 dakikada doyurup kendilerine vakit ayırıyorlar ben 5 aydır ne uğraşlarla zorla besliyorum kendimi unuttum birde çalışıyorum.dayanamıyorum biraz uzun oldu ama ne yapabilirim yaşayam var mı bu durumu?