Geçmiş olsun , iki çocuğumda da meme ucu yarası yaşadım . Mumsy natural diye bir krem var bana en iyi gelen krem o oldu bir de avent ya da e bebekte kapak var silikonlu hava alan ilk zamanlarda onu kullandım . Sonrasında da gümüş kapak kullandım . Bebeğim üç aylık olucak neredeyse bir aydır bir şey kullanmıyorum artık tamamen iyileştiler