En son 13 şubatta adet başlangıç tarihim hala olmadım sadece sivilce ve kasıklarımda ağrı oldu 3 kere test yaptım negatif çıktı acile gittim ultrason temiz kan temiz hamile değilim doktora gidicem ayın 18 inde randevum var ama o zamana kadar adetimin gelmesi için evde yapabileceğim bir şey var mı acilde ki doktor emzirirken gecikme olabileceğini söyledi ama doğumdan sonra düzenli oluyordu ne yapacağımı bilmiyorum 🙁🙁