Reglin ilk gunu basladım 5. Gündeyim ılk 2 gun bas agrısı yaptı gectı bugun de sık idrara cıkıyorum ve uyku yaptı bu sorun gecıyor mu ya 🤦🏻♀️ hamile kalmadan once yasmin denemiştim oda cok agır yan etki yapınca bırakmıştım bu sefer doktora gitmeden kendim basladım Biraz arastırmam sonucunda yazz alım dedım de simdi boyle olunca uyku ve idrar sıklığı yapınca gidicem artik kızımdan dolayı gidemiyordum cocuk da istemiyorum diye basladım