Benim oğlumun sarılık değeri 21e çıktı 3 gün yoğun bakımda 2 gün serviste kaldı 1 aydan fazla sarılık değeri 8 civarıydı daha sonra ek tahliller yapıldı stabilledi durumu şimdi 9 aylık maşallahı var çok zor günler geçirdik ağlamaktan sütüm kesildi mamaya başladık mama aptamil kullanıyorum bu arada, geçecek ve her şey geride kalacak lütfen panik olmayın <3