huysuzcivciv Philipsin bu ıslak kuru süpürge modelini kullanan var mı acaba aranızda memnunmusunuz. Almak istiyorum ama kararsız kaldım. Bosch ve bu arasında
gunduzanne huysuzcivciv bende 8000 var gerekte yok ya eski usul arkamızdan çekiştire çekiştire süpürdüğümüz süpürgelerin tırnağı olamazlar
huysuzcivciv papatyagibi teşekkur ederim cevabiniz için. Benimde butcem 7000 e yetiyo alsam mı almasammi kararsiz kaldım. Bi tık daha uyguna sadece kuru da var. Kullanabilirmiyim hem ıslak hem kuru karar veremedim