ysen kadın doğum doktoruma gittim canım hiçbirşey yok dedi yumurtlama dönemine yakın çekilmişssindir ultrasonu dedi onlar bizim gibi detaylı bakmadıkları i kist diye geçiyorlar ama o sıvı çatlayan yumurtanın sıvısıdır dedi sizede geçmiş olsun ama yinede siz de gidin bir kadın dogum uzmanına