Kızlar bu gün bebeğimi emzirirken afedersiniz göğsümü kontrol ederim hep bu gün akşam üzeri sağ göğsümün üstüne doğru bir nokta da, nohut büyüklüğünde sert bir cisim elime geldi. Diğer göğsüm ile kıyasladım onda yok. Biraz sert mi diye elimle baktım. Hala aşırı sızlıyor. Sizce ne olabilir. :( emmemiz düzenli değil tam boşatmaması ile alakalı olabilir mi yoksa kist veya tümör müdür ? 😓😓😓😢😢😢