mutlulukkkzamani Bebeğim suabt 24 doğumlu Martin 24 bir aylık aşısını olacaktı ama hemşire vurmadı yeni aşı çıktığı için git 24 Nisan da gel dedi şimdi bebeğim bir aylık aşıyı olmadan ikinciyi olacak sorun olur mu nasıl oluyor beni aydınlatır misinjz
Kontes0011 Onlar ayarlıyor zamanını ikisini aynı anda vurmazlar. Bizim de 2 ay aşısı mı ne kalmamıştı 1,5 ay sonra falan vuruldu
mutlulukkkzamani Kontes0011 benm bebeğim daha bir aylık aşısını vurmadı ikinci ayın ki sanırım yeni çıkan asi o vurulacak hemşire soru sordum net birşey demedi aklım karma karışık oldu
ggrqnitt Benim oğlum da 27 şubatta doğdu şubat olduğu için 29 martta bir ay doluyor gelin birinci ay aşıyı yapalım dediler . Yaptırdım hepatit b ikinci dozu oluyor aşı zaten .
mutlulukkkzamani ggrqnitt işte benm hemşire vurmadı git yeni çıkan aşı var onu diğer ay gel vuracam dedi Onu vucaksa birinci ay aşısı niye vurulmadi ki elinde de vardı doktora söyledi oda kalsın sonraki ay gelsin dedi sordum yok vuramayiz dedi