1 yıl önce spiral taktırdım kontrollere de gittim kayma vs yok. Normalde takvime göre adetim hep 4 5 gün önce başlar bugün 3 gün var gösteriyor ama hala olmadım. Dün akşam mide bulantısı ve kusma oldu. Bu ara sabahları da uykudan başımı kaldıramıyorum. Hamile olma ihtimalim var mı ki olan var mı spiral varken