pembebulut_ Merhaba bebeğim 6 aylık bu ay devlet aşıları var menenjit aşısını da yaptırmak istiyorum doktor 6. Ayda yapın dedi ama hepsi birden çok olur mu tereddütte kaldım 7. Ayda yaptıran oldu mu
birerkekbirkizannesii pembebulut_ kızım dört aya girecek henüz yaptırmadık zaten dördüncü ayda yaptıracak doktor beşler olsa aşısı var herhalde 6.07’den sonra yaptıracak
cokbilmismom pembebulut_ bizim doktorumuz devlet aşısı olmayan aylara planladı ağır bir aşı olduğu için.