Feyekum Kullanışlı istiyorum.kizima.alacam aklımda bi bastonlu var kullanıp memnun kalan var mi.bundan almayı düşünüyorum
Feyekum seyma51 en fazla.2 2500 veririm.cok veremem imkan var ama.o kadar vermeye gerek yok surda 2 yıl.felan kullanırım.