Arkadaşlar merhaba. 1 ay 2 gün önce Hipp iyi geceler kaşık mamasından almıştım. Aldığım gün bir kez verdim bir daha da vermedim. Bugün tekrar verdim sonra üzerindeki 3-4 hafta içinde tüketiniz yazısı dikkatimi cekti. 4 hafta 2 gün olmuştu paketi açalı. Bebeğime bir şey olmaz değil mi?