Alyabebek34 ayrıca tsh gebeliğe engel değil demişti doktor benimde 4,5-5,5çıkıyordu ama hamile kalmıştım.. gittiğim dahiliye doktoru benim annem tiroid hastası 5 tane çocuğu olmuş ama sen çok pinpirikleniyorsan düşük doz hap başlayıp 2,5 altına çekerim demişti