Zeynep00 Kızlar kızım erken doğum. Tek anne sütü veriyorum. 5100gram sizce normal mi ;( çok üzülüyorum
Nlayikra Zeynep00 sen neye üzülüyosun saçlama Maşallah Tombik benim kızım o ayda 3 kilo anca geliyodu
Acemiannecik Zeynep00 canim kilosu cok cok iyi masallah 🙏 benim kizim 3 aylikken 5300du 4 aylik olduk 5700
[silindi] Zeynep00 kaç kilo doğdu o önemli her ay en az 500 600aliyorsa normal. 2. Ayda 5100 olması da normal bazıları 2. Ayda 7 kilo 8 kilo diyor samimi bulmuyorum pek onlardan etkilenmeyin, her bebek ayrı kendi kendiyle kıyaslamak daha doğru
Zeynep00 Nlayikra Acemiannecik kaynanam ve bazı çevre çocuk zayıf büyümemiş vs diyor üzülüyorum ben ;(((
Nlayikra Zeynep00 hayır canım Maşallah kilosu çoklu iyi benimki 2 ayılıktan 3 kilo falandı şimdi 4 ay 12 günlük 6.700 falan
[silindi] Zeynep00 evet iyi tabiki 1 küsür almış, hemşire de gidince demesi lazım güzel almış sütün yaramış diye
Zeynep00 [silindi] evet dedi o zaten mama vereyim mi dedim çok kızdı 1250 almış ay başı 2500 gram az mı iki ayda dedi. Çok sağ olun. İçim rahatladı
Bsrkr5 Ne bizde 2 ay 6 günlüğüz 5 kiloyuz boyumuz 60 cm bebeklerimizin kilosu gayet iyi içini ferah tut 😇