Merhabalar oğlum için bugün doktora gittik aslında bıngıldağı için gitmiştik. 37+4 2900 ve 48 cm doğdu. Şuanda da 5900 kilosu ve 60.5 cm doktor biraz alt sınırlara yakın ama kendi değerlerinde iyi dedi. Boyu bana da biraz kısa gibi geldi. Ben 2500 kiloya yakın doğmuşum uzun değilim 150 boyum eşimin doğum kilosunu bilmiyorum ama onun da 170 boyu