Ayy ölüyorum ağrıdan bıktım ya artık. Oğlumda genel yapmıştım ağrılarım yoktu 1 sene sonra başladı gittim doktor fıtık var belde küçük ama denildi. İkinci de doğumda bana sorulmadı fıtık varmi diye. Onuda genel istiyordum devlet bana zorla yarım yaptırdı Allah’ım doğumdan beridir 7 aydır bel sırt ağrısı beni maf ettiiii egilince dogrulamiyorum kaburgalarim agriyo sırtımin ortası altı bel kısmı agriyo. Sanki sırtım agrinca kaya taşı varmis gibi ağrıyor. Bide kızım da da emzirken çok zorlandim duzlesme vardi boynumda sadece uykuda içtiği için boynum fena tutuldu 2 hafta sürdü. Bu sefer arada ağrıyor kalıcı kaldı oda omuzuma kollarıma da vuruyor birşey kaldiramiyorum kolum omuzlarım sızlıyor bebeğimi Zor taşıyorum ayakta. Şimdi aklima geldi de acaba belde fıtık varken yarım sezeryan oldu diye mi böyle agriyo yoksa fıtığım mi azdı acaba beyin cerrahine gidicem randevu bulsam