Bebeğim ilk hastalığını geçiyor iki ayımız yeni bitti bittiği gün öksürmeye başladı 2. Gün hastaneye gittik Allahtan ciğerlerine inmemiş ama bebeklerin bi gecede ciğerlerine iner dedi. İki tane şurup verdi. Biri prospan biri ventolin. İki gündür kullanıyoruz daha bi iyileşme olmadı bugün kustu heralde balgam attı. Bu kadar küçük bebeği hasta olan var mı o öksürdükçe içim acıyo ne zaman geçer hemen atlatır inşallah 🤲🏻 Sadece anne sütüyle besleniyo inşallah iyileşir yavrum hemen Allah bütün hasta bebeklere şifa versin bebekler çocuklar hasta olmasın hemen iyileşsin 🤲🏻😔 o kadar da dikkat ettik banyo yaptırırken giydirirken falan dışarı çıkmadık zaten. Hasta insanlardan bulaştı demeli doktor da öyle dedi zaten. Birinden bulaşmıştır dedi. Maalesef bizim insanlarımız aman hastayım çocuğa yaklaşmıyım demiyo hasta çocuklarına yaklaşmayın demiyo 🙄