Yakamozmisali Merhabalar. Ben Profilo kullanıyordum ama 7 kilo benimki küçük geldiği için büyütmek istiyorum. Lg kurutma makinem var memnunum çamaşırı da Lg alabilirim ama Samsung’un köpükte bekletme özelliği hoşuma gitti sizin tavsiyeniz nedir acaba?
NariNariKiminYari Yakamozmisali samsung tavsiye etmiyorum bu üstten açılan ekstra kapaklısı var bende sürekli tamburdan sıkıntı yaşıyoruz çok sesli çalışıyor. Servis gelip yapıyor sonra yine tekrarlıyor.