Oglum birden huy degıstırdı. Kızlar bagıros cagırıs. Elde durmuyor sureklı surunecek veya gezecek. Oyuncaklar dikkatini cekmıyo artık. Oyalamak ıcın illa yeni bir sey vermeliyim eline. Onu da çözünce direkt yuzune bakmıyor. Gece uykusu da baya bozuldu. Babasının benim yuzume falan Vurmaya basladı😂 gulmeyelum dedim vurdugunda hayır diyip kaş catıyorum o da bana catıyor kaş. 😂 Uysaldı ya genel olarak. Gecıcı bısey mı acaba bu? Bir de benımkı su an bizden ayrılık kaygısı VS yasamiyor. Tanıdık oldugu surece herkese gider. Hele ki benden Babasına hep gıdıyor benden bıktı sanırım 😁 nolur bırı bna bunun gecıcı bısey oldugunu soylesın. Yanı 20 gun once her sey baya ıyıymıs 😁😁