Tgcycl Merhaba anneler, Oğlum 4 5 aydır kakasını altına yapmak istiyor ne yaptıysak denediysek olmadı artık bir uzman desteği almak istiyorum ama con uçuk fiyatlar :( Pendik, kartal civarı uygun oyun terapisti biliyorsanız bekliyorum yardımlarınızı 🙏
berazeyd Tgcycl merhabalar benim oğlum farklı nedenden dolayı oyun terapisine gidiyor Pendik merkez de ( ilkadım psikoloji) psikoloğumuzu 2 yıldır tanıyorum 5 aydır da seanslarımız düzenli devam ediyor ücreti size uyar mı bilmiyorum ama seans başı 2000 tl her hafta düzenli gidiyorduk şimdi kontrol amaçlı 2 haftada 1 gidiyoruz
Pare66 Merhaba, kızıma tuvalet eğitimi verirken ben de bu konudan dertliydim. Küçük çişte sorun yoktu fakat kaka mahvetti bizi. Tam 2 buçuk ay sürdü altina yapti poposunuj deliğinde bekletti. Her yanim kaka oluyordu bulaşınca temizlemesi ayri dert. Sonra hiç ustelememeye karar verdim o yapti ben temizledim ama her seferinde konustum bak camasirlarin kaka oldu kakamizi buraya yapacagiz . Korkuyor asla klozeti veya lazimligi istemedi sonra kaka hic yapmadi korktu aciyo aciyo diye agladi günlerdir. Doktora götürdük lavman verdi asla tavsiye etmem hele hastanede asla yapmayin her yer her yer kaka oluyor cok kötü bir gündü . Sancidan aglaya aglaya bir hal olmustu. Velhasil zorlamayın inanin vakti zamani var surekli konusun Kaka ile ilgili hikaye kitabi da vardi. Oyun terapistine de götürdüm o konuda sıfırdı hic ise yaramadi bilginiz olsun. Olay siz de bitiyor unutmayin.
Tgcycl Pare66 ah sizi cok iyi anlıyorum şuan aynı şeyleri yaşıyorum. Devlet hastanesinde bir kez psikiyatri gittik cocuğu zorlamayın inada binmiş belliki akışına bırakın dedi bize ama 2 ay geçti üzerinden gerçekten hergün bunun stresi ile uyanıyorum bir yere gitmek bile bir dert bize… peki planlar falandı oynadınız yoksa sizin bu rahatlığından verdiği güvenle mi alıştı yavrunuz nasıl ilerledi süreç. Piyasadaki tüm kitapları aldım okuyoruz sürekli bu arada
0000Bahar Pare66 suan bizde böyleyiz canım bana da yardımdı olur musun 2 aya yakındır bizde de sıkıntı var kaka yapmıyor bıraksam 1 hafta yapmaz doktora götürdüm bişi yapmadı bu cuma tekrar gideceğiz lavma ile yapıyor korkuyor ıkınmıyor
Pare66 Tgcycl her aklıma geldiğinde anlatiyordum, hatta telefonuma kaka kitaplarinin sayfalarini çekmiştim birlikte resimlerine bakiyorduk bu süreç 2 buçuk ay sürdü kaka yaptiginda kakasini klozete attim onun gözünün önünde hadi sifonu çek dedim derken alıştı. Kakali kilotlari yikamak cok zordu. Kolayliklar diliyorum ama geçecek hersey cok daha güzel olacak.
Tgcycl Pare66 evet özellikle bir yere gidince yaşadığım zorlukları anlatamam size cok teşekkür ediyorum mutlaka deneyeceğim tavsiyelerinizi
Pare66 Lavmani bir defa yaptirdim kaka birikmiş demisti doktor ve gaz var çıkması lazim dedi diye yaptirdim ve beni asla uyarmadılar zor oluyor diye. Eve geldik ev de yapalim ne olacaksa evde olsun dedim Aman Allahim o günü hic unutamıyorum her yerimiz kaka olmuştu klozete oturmayi red ettigi icin yere carsaf serdim hasta bezi vs.. her yer kaka nokta nokta kaka. Ve o gün hep agladi lavman karnini cok agritti demek kim ondan sonra birdaha da hic yapmadim. Kendi kendisi alisacak dedim. Hep konuşun her firsatta konuşun kitap okurken kaka kitaplarini oradaki karakterlere çocuğunuzun arkadaşlarının isimlerini verin inanin cok istekli olacaktir o yapmis ben de yapiyorum diyecek. Ilk zamanlar anne başardım diyordu kaka yapmayi başardım diyordu