Üç tane aşı yapılıyor biri kola ikisi bacaklara. Bacağa yapılan karma aşı çok yakıyormuş en çok onda ağladı benim bebeğim. Aşıdan sonra huzursuzluk ve ateş olabiliyormuş ben de ateş olursa diye calpol almıştım evde bulunsun diye ama çok şükür ateşi yükselmedi. Bir de aşıdan sonra üç gün banyo yasak o nedenle banyo yaptırabilirsiniz gitmeden. Şimdiden geçmiş olsun umarım kolaylıkla atlatır bebişiniz 🌸