elizliyos merhaba ben yaptırdım kızıma 2 doz hiç bir yan etki yaşamadık çok şükür 2 hafta önce kızım ateşlendi ve ishal oldu doktor rotadan şüphelendi aşımız var deyince çok iyi rota olsa bile hafif atlatır dedi çok şükür rota değildi ama orada bir kaç kadınla denk geldik bebekleri rotavirüs ve bir tanesi yatış aldı beslenemediği için sürekli kusuyırmuş ve ishal çocuk artık halsiz kaldı dedi bunları görünce içim biraz rahatladı yaptırdığım içşn