btlbge ben kızımda tek ar kullanmıştım 6 ay öyle kullan doktoruna sorda ben8m oğlumda kusuyor ama kolik olduğu icinmi bilmiyorum doktor ar kullamamizi istemedi sindirimi biraz zor onun dedi kızımda hiç sorun yaşamamıştım ar mamadan ama onda hiç gaz problemimiz olmamisti