Ahsensmom_ Anne sütü alıyor biraz az kilo almış mama başlatmadı doktor ama ne yapmam lazım moralim bozuldu 3 ay 5 günlüğüz
naz2911 Ahsensmom_ bizde aynı dertten müzdaribiz 3 aylıkken 5.200 4 aylıkken 5300 çıktı sadece anne sütü alıyor beslenme saatlerine çon dikkat ettiğim halde. Bizede mama vermedi Ben 2 gündür sütümü yağlandırmaya çalışıyorum ceviz fındık tahin pekmez hurma süt tüket sende canım
MayaliHamur Ahsensmom_ acaba bebeğiniz sadece ön sütü emip asıl sütte bırakıyor olabilir mi? Emdikten sonra sağıp kalanını verseniz
suheyla92 Ahsensmom_ memeyi ikiser defa emzirmeyi denediniz mi. Yani simdi sagi verdiyseniz bi sonrakinde yine sagi verin sonra sol sol. Boylece son sutu de emmis ve memeyi tam bosaltmis oluyor bebek. Bir de cig badem findik ceviz yiyin
Pelin232323 Ahsensmom_ bebeğim 19 aylık aynı şeyi bende yaşamıştım o aylarda. Ama zaten stabil gitmiyormuş onu anladım. Bir ay çok alıyordu bir ay az. Hep aynı hızı beklemekte çok doğru olmuyor. Şu an doğum kilosuna göre iyi bir kilodaysa endişelenmeyin bence
Ahsensmom_ MayaliHamur stresliyim bu ara onun etkisi olduğunu düşünüyorum ama sizin dediğinizi nasıl anlayabilirim
MayaliHamur Ahsensmom_ çünkü arkadaşımın çocuğu da kilo almamıştı doktor demişti ce her emzirmeden sonra sağıp vermişti.. emdikten sonra sağın yoğun sarımsı bir kıvamsa su gibi gelmiyor ise ön sütü içmiştir demek tek
didoece Öncelikle mutlaka multivitamin ve balık yağı hapı alın günlük düzenli bir şekilde. Tahin bol tüketin. Birde mutlaka en son verdiğiniz göğüsten başlayın göreceksiniz ciddi fark ediyor