Yorgunanne07 merhaba, biz de 6 ayımızı doldurali 1 hafta oldu. Bebeğim iki güne bir kaka yapıyor. Ama son gün kabız olduğunu düşündüm çünkü malesef her zamankinden farklıydı. Şimdi normale döndü. Ama bu sabah da rengi her zamankinden daha açık renkli. Çok açık yazdım afedersiniz ama çok aşırı tadım da yapmıyor. Yoğurt tüketiyoruz. Belki ondandır dedim ve takibe devam ediyorum 🧐 sizin durum nasıl?