akkoyun28 2 buçuk aylık bebeğim 2-3 saatte bir 2-3 dkka emip memeyi bırakıyor. Öncesinde böyle değildi daha uzun süre emerdi. Şimdi doyuyor mu anlamıyorum normalmi bu kadar az emmesi