Oznuruya valla benim kızımın doğdugundan beridir kakası hep yeşil hiç degismedi doktora götürdüm kaka tahlili de yaptık şükür temiz cıktı benim kızımda mama kullanıyor sma kullanıyordum evolviaya geçtim yine aynı kakası bi sorun değilmiş Yani bebekten bebege değişirmiş dedi doktorum