Kızlar selamm aranızda sepet beşik kullanan var mı ? Ben şimdiye kadar içine hep reflü yatağıyla birlikte yatırdım kızımı. Artık reflü yatağını bırakacağım ama sepet beşiğin içindeki sünger çok ince. 4-5 cm kalınlığında yatak denmez zaten bildiğimiz sünger . Direkt onun üzerine yatırsam çok mu ince kalır? Ya da aynı süngerden bir tane daha mı almalıyım ? Olmadı sepet beşik yatağı mı bakayım kafam çok karışık kullananınız varsa yardımcı olabili mi please 😅🙏