tosbikim2020 Rauf diye bi doktor var oğlum 5 aylıkken falan gitmiştik kapıdan direk 2 yaşından önce yapmıyorum diyip yolladı bizi içeri bile girmemize fırsat vermedi aç bi bak belki gerekli bişeyi var çocuğun kesinlikle önermiyorum o doktoru herkes iyi anlatıyo ama bize öyle yapması sinirlerimizi bozdu.